Monday, March 28, 2011

wishlist 2011

salam....tajuk entri hari ini sgt sadis sbb pe da nk msk bln april baru la aku berpeluang wat wishlist for this year....selain doa smoge keluarga kami aman bahagie, diberi kesihatan yang baik...iman yang smakin bertambah doa dan harapan aku smoge impian aku ini tercapai...kalo nk dikira, keinginan yg bernama manusia mmg byk...so aku akn berusehe supaya wishlist ini tercapai jgk...usaha kan tangge kejayaan...


1. trip to bandung - alhamdulillah....
2. awana kijal terengganu
3. damai laut pangkor resort
4. trip to sabah
5. trip to melaka


simple je wishlist ini tp aku nk menikmati dgn famili smbil x pk ape2 psl keje...so mawarni, kumpul duit n bykkan berdoa smoge wishlist ini tercapai....smoge berjaye....




                                                         2 wajah kesayangan hambe

2 comments: