Saturday, March 26, 2011

pot pet pot pet di ptg sabtu

slm...hari ini sgt penat + tensi kot....sbb tu tajuk entri berbunyi begini....26 Mac 2011 sekolah wat 2 event skaligus....miting PIBG n HAC 2011...pendapat aku biarlah event ini diasingkan if not it'll turn to kelam kabut-huru-hara...sbb nk kejar masa n HAC for example adelah spttnye menjadi event bsr sekolah...hanye pendapat aku sbg penjawat awam kecil-kecilan...sape aku kan nk ckp lebe-lebe...yg menjadikan event ini memenatkan + menensikan adelah acara menunggu....penantian kan satu penyiksaan...terima kasih Ya-Allah atas kesabaran yg masih bersisa....geram pon ade bile memikirkan karenah manusia yg sukar menerima perubahan padahal perubahan itu utk kebaikan....again sapela aku nk ngomel lebe-lebe...dlm entri ini bole la aku membebel x tentu hala...haha...bg menambahkan lagi rase penat n tensi, blk je umh en sazali bgtau cik aufa tumpahkan sup atas toto...alahai anak....aku sbg ibu mithali tgk je la...cik aufa jgk smakin bijak pandai, ade je projek mega yg die nk buat...kdg2 ku layankan je kdg geram jgk..bygkan la kalu mandi 2-3 kali bile ade diumah dimana skali mandi dkt sejam!!! kdg bukak fridge smpai stgh jam!!!ayoyo.....Tuhan ampunkan dosa aku....

3 comments:

  1. err pnAA x leh nak komen psl keje puan sbb bukan bidang pnAA..
    tp klu pasal aufa..
    hahaha.. aufa pandai tunjuk belang..
    ritu jumpe sonyap ajo..

    ReplyDelete
  2. biasa la tue pn mawar, u baru satu..dah 2 @ 3 nanti lagi pening..dah diorg besar nanti senang ler..hehehe

    ReplyDelete
  3. pn aa: cik aufa adelah drama queen kikiki

    dini: bnr katemu...tp itulah anak yg xde galang gantinye....

    ReplyDelete