Monday, August 9, 2010

selamat hari lahir nurul aufa dania.....

salam....perkongsian cerita kali ini tntg anakanda saya....pada 060810 genap usia cik aufa 2 tahun....alhamdulillah syukur dgn kesihatan yg diberi, cik aufa membesar dan mencapai usia dua thn tanpa mslh...syukur pd mu ya Allah...tahun lepas pd tarikh 6 ogos 2009 saya mula menulis di blog ini bersempena ulangtahun cik aufa pertama....setahun berlalu, pejam celik pejam celik anak mama sudah semakin bijak....thn ini kami meraikan hari lahir cik aufa bertiga sahaja, x mcm last year wat majlis kecil-kecilan di kampong....saya membeli sebiji kek kecil utk smbutan di taska....dan pd mlmnye kami mkn di secret recipe....bersempena dgn bertmbhnya usia cik aufa, doa saya pada die smoge dapat menjadi anak yg solehah...smoge die membesar dgn sihat, cerdas & cergas....smoge saya dan suami dpt memberi yg terbaik utk die....dan yg paling penting smoge die tahu betapa saya dan suami sayangkan die....bulan ogos jgk kite umat islam akan menyambut ramadan...dgn keberkatan ramadan ini smoge kami sekeluarga dpt merebut 1001 hikmah dan keberkatan bulan ini....kepada sume umat islam...SALAM RAMADAN dari kami sekeluarga....

2 comments:

  1. salam,

    hepi befdei aufa dania.
    nak ceklat datang melaka ye (^_^)

    selamat menyambut ramadhan

    ReplyDelete
  2. happy birthday Aufa...Bila big girl nak dapat adik ni??

    ReplyDelete