Wednesday, December 7, 2011

My PHD

Slm semua....semasa entri ini ditulis kami dlm perjlnn ke terengganu...ayah x sht so blk dlm keadaan urgent...untung ketua pengawas phm dan x perlu jg exam yg berbaki 2 hr lagi...tajuk kemain kan...phd gitu...PHD adalah plat kete ku nama penuh adalah PHD1285...si dia sgt berjasa pd aku,si tuan empunya...si dia adalah first car aku...usianya menjelang 19 Jan 2012 adalah 5 thn...lebe tua dr aufa dania apatah lg aqil dani...sayang ke tak?jgn ditanya even aku bln pencinta kereta yg tegar tp rs kasih itu ade...kenapa aku cite psl PHD?aku dlm proses tkr kenderaan baru dan dlm mggu ini agak bizi berulang pekan-kuantan...dpt tahu org tua x sht maka masa terasa sgt limit nak kejar or setelkan satu2 keje...aku takut akan terlupe hari2 akhir dgn phd so aku smpn kenangan tu dlm blog...mmg sayu bile memikirkan aku akn melepaskan phd sbb dia yg mengajar aku jd berani...terus terang aku mmg x berani nk drive jauh n x pernah pon drive straight 6 jam (makluman itu adalah jumlah jam jika kami blk kg) tp dgn phd aku penah drive sndiri ke maktab sg petani,blk kuantan - terengganu dan bota -parit buntar dimana mileage hnya dlm +- 200km...jauh lg x penah n x berani...terima kasih phd...jasa kamu amat byk...
Sekian

No comments:

Post a Comment