Friday, September 9, 2011

Bersyukurkah aku???

Bersyukurkah aku sbg seorg hambamu yaAllah? setiap hr byk yg akan aku rungutkan...hasutan syaitan sudah pasti even byk kali jgk aku ingtkan diri bahawasanye bersyukurlah dgn apa yg aku telah ade skarang...byk kali jgk aku ingtkan diri sendiri bahawa perancanganMu adalah yg terbaik yaAllah...setiap dugaan yg Engkau berikan pastinye bersebab...dan semestinya ada hikmah...sbb ape entri ini ditulis???sbb aku nk sedarkan diri supaya sentiasa bersyukur...aku impikan kelahiran yg normal utk aqil namun kuasa Tuhan mengatasi segalanya...agak frust sbb aqil jgk dilahirkan secara csar NAMUN aku patut bersyukur sbb both of us selamat...sekurang2 nya aku diberi peluang mengandung dan melahirkan berbanding rakan2 yg belum merasai dan menikmati peluang itu...aku WAJIB bersyukur yaAllah...x kesah la normal or csar aku sudah ade sepasang amanah yg paling berharga dariMu yaAllah...tiap insan dititipkan dgn rezeki yg berbeza dan alhamdulillah ini rezeki aku dan aku bersyukur padamu yaAllah...semoge aku dan ahli keluargaku yg lain sentiasa tergolong dlm golongan org2 yg bersyukur...amin...sekian,terima kasih.

No comments:

Post a Comment