Wednesday, January 13, 2010

2010...

salam pembuke bicare...alhamdulillah...diberi kesihatan yg baik utk terus berkhidmat pd Yg Maha Esa, agama, bangsa n negara (wah...ayat sgt patriotik)...this week msk second week 2010 also mggu persekolahan....alhamdulillah...so far everything goes well...this yr msk thn ke-3 aku di SMK SERI MAHKOTA...thn ke-3 yg semakin mematangkan diri aku esp dlm kerjaya aku...life di SMKSM mmg la antara yg mencabar minda...fizikal n mental aku huhuhu...ade rezeki..next time aku cite tntg SMKSM....now...aku nk cite tntg harapan aku utk thn ni...(yg org dok ckp resolusi2 tu)...smlm aku bace blog awe kecik...about her raina kene warded...pity raina...aku yg membace pon rs cm panik inikan pulak parent raina...tgk pics bdk2 kene drip sgt la menyayat ati...so utk thn ini n thn2 seterusnya aku berdoa n berharap smge kami sekeluarga diberi kesihatan yang baik....(ingt diri sendiri warded last year, aku yg menangis ingat aufa huhu)...thn ini jgk aku hrp sgale proses pengesahan jawatan aku (smpai la ke skim pencen bagai tu) berjalan lancar....aku jgk hrp dpt menjadi isteri, anak n mama yg baik kpd famili aku...pastinye kite mengharap yg lebe baik kan....n smge hal yg berkaitan dgn karier aku berjalan lancar n dipermudahkan....kite hanya mampu merancang....Dia lebe tau apa yg terbaik buat kita....

No comments:

Post a Comment